måndag 3 september 2012

2/9 - Trasig efter SS

Tänk dig att bli överkörd av en ångvält, sedan bli hårt misshandlad och där efter ramla ner för en lång och knögglig bergsvägg - ungefär så känner jag mig nu, förutom att det bara är varenda liten millimuskel som är trasig, inget annat - varken skelett, tänder eller psyke :)

Så ENORMT kul vi haft!! Så MAGISKT bra det varit. Så EPISKT som det bara kan bli! Mitt första SUPERSATURDAY men definitivt inte det sista!! Jag är toksåld och hög på endorfiner som lär räcka ett år!! =D

Bilder och mer intressant läsning ;p kommer imorgon :)

FF-passet blev av förklarlig anledning inte av idag, mina muskler kräver vila så det räcker gott å väl att ha burit tunga väskor med svettkläder och FF-mat-shoppingkassarna, samt gått en 2,5-km-runda med C. Imorgon tänker jag dock ta gymmet efter jobbet, ska försiktigt köra så gott det går och kanske lägga på lite extra cardio ist om styrkan är för smärtsam. Maten kör jag på enligt FF-schema imorgon (efter frukosten ;p som min kollega som ska sluta, bjuder på), har hunnit handla idag och imorgon blir det matlagning och portionsinfrysning i massor!

Bjuder på några sneak peak-bilder ;)



1 kommentar:

Sandra sa...

Du är en sådan inspiration! Utan dig hade jag aldrig vågat börja med passen! Tack för rara ord om Jazz. Sådant värmer otroligt. Vi får försöka ses snart! Jag är skyldig dig en födelsedagslunch!