söndag 30 september 2012

30/9 - Fest för Andrea

Kvällen blev jättelyckad igår och klackarna var i taket i 1,5 timma konstant på Lounge(s), vid 2-snåret tackade och bockade vi för en helbra kväll och gick i snålblåst och pissregn hem till H (nästan så det hade varit värt att ta taxi den, just då, långa kilometern...). Kikade på lite skidfilmer på Freeride.se, drack te (tror jag) och somnade på soffan (jag) ...kan tro att jag varit askalas, men nepp serru, inte en droppe alkohol intogs faktiskt (...ljug, jag tog en 20 ml Jäger på bussen in, så ungefär en droppe blev det faktiskt)









Underbara älskade gäng!!

Har tagit lång och skön sovmorgon idag, har fått order av hundvakten att jag INTE fick hämta Combat innan 14... Har i alla fall tagit mig hem till mig själv från stan nu, fått C hemlevererad och promenerad, och ska snart iväg och köra ett Bodycombat-pass, Henning spelar innebandymatch och i kväll ska vi för första gången på länge ha en lång och mysig hemmakväll bara vi 2, och Combat såklart =) Hundpromenad, tacos, film, soffa och superslappt!


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: