måndag 14 februari 2011

14/2 - Tävlingsresultat-glimt...

Måååste bara tjuvvisa Combats och mitt tävlingsresultat från gårdagen i Nossebro. SÅ stolt över min stjärnhund OCH mig själv! Äntligen satt det som det skulle! Vi börjar teama ihop oss mer och mer i det mesta vi gör, och jag kände att jag hade koll på läget innan start för första gången, vilket gjorde en väldigt stor skillnad på mig och i sin tur speglade av sig på Combat :)

LOVAR att lägga ut filmer på alla momenten och skriva lite mer utförligt, men kunde inte vänta med resultatet ;)



Vi var 8 startande och vi vann med ganska god marginal :)
För Hanna & Janis debut tyckte jag det gick strålande bra, och stämmer in i domarkommentaren "Kan bli mycket bra i framtiden". Hade inte platsliggningen strulat då bästis-Theo fick ett tokryck, så hade det blivit ett 1a-pris. Inte illa pinkat för att vara nervös debut - både för matte och hund! Heja er!
Theo levde sitt lilla egna lyckliga liv igår och charmade alla som såg på med sina glädjeskutt och fnattryck ;) Rackarns hårboll... :p

**Like it, love it** /Sarah

6 kommentarer:

Ann-Sofie, Pascal & Kaos sa...

Superbra, duktiga ni är!

Emelie sa...

Så jäkla bra! GRATTIS!!

Anonym sa...

Jag måste ju liksom göra min plikt för samhället nu! Lr nåt.

Ja det blir najs bajs sista veckan iaf typ, de tre första veckorna dock e inte så jävla flotta :P

Paulina & Bouka sa...

Stoort grattis! Gu vad roligt!! :D

Monne o Ulrika sa...

Vi är mycket stolta uppfödare
Grattis !

Sarah Carlsson sa...

Tack för alla grattishälsningar =) Vi är taggade att ta vårat LP1 nu :D