onsdag 9 februari 2011

9/2 - Sjukutrensning

Idag har jag gått lite på halvfart och jobbat hemifrån med datorn. Fick feber igår när jag kom hem från träningen, som jag självklart gick på fast jag inte kände mig helt 100 innan med ökande huvudont och sänkt ork. Meeen, man vet ju aldrig vad det blir av det innan man testat ;)

Lindholmen körde de ett special-bodycombatpass med trippleteaming, alltså var det 3 st instruktörer istället för 1. Hysteriskt kul och intensivt! Har nog hittat mig i alla fall 2 nya favoritinstruktörer att lägga till efter/med Asna & Sussi P. Kan nog hända lite då och då framöver på tisdagar att jag kommer köra 17:10 Lindholmen för Johan och därefter 18:45Frölunda för Asna :p

Vaknade dock utan feber och inget ont i huvudet =) Rensade nog ut all skit igår på träningen ;) Men kände att det var dumt att åka runt i butiker/prata med/träffa folk idag ändå. (Jobbar som säljare av en ny produkt som vänder sig mot butiker bl a. Just nu åker jag runt och går helt enkelt in i olika butiker och pratar med dem där och visar produkten. Förhoppningsvis leder det till köp, annars är det bara nyttigt att få in olika synpunkter och sprida namnet. Väldigt positivt mottagande får jag i alla fall). Tog tillfället i akt och mötte upp Elin på klubben vid 11 i sooolsken, datorjobb kan jag ju göra efter det blivit mörkt =) Vi gick en härlig promenad som Emma N mötte upp på lite senare. Tränade en vända lydnad också, och det känns faktiskt väldigt bra inför tävlingen i Nossebro söndag :)
Till vår stooora lycka är nu i stort sett all is och snö borta från grusplanen så det går att träna UTE igen :D

Imorgon blir det nog också datorjobb faktiskt då rösten inte håller för pratande tyvärr, men hellre det än feber och huvudont :)

**Like it, love it** /Sarah

2 kommentarer:

Paulina & Bouka sa...

Sv: Hm, den delen hade jag inte hört så mycket om än. Det lät ju faktiskt ganska komplicerat gemfört med det tidigare.
Måste kolla mer på det där. Är det mer åt danskarnas regler, eller är det helt "nytt" ?

Vi går slalomkurs för Malin Tångring. Fem tillfällen och man får välja mellan inlärninga av 2x2 metoden, eller slalombågar. Målet är individuellt och hon anpassar helt efter vart man ligger i träningen.. själva träningen görs ju sen främst hemma mellan gångerna och sen ger hon tips och hjälper oss på den nivå vi är på vid kurstillfällerna.

Själv är jag jätte nöjd och gillar upplägget :)

Anna Rocktassar sa...

Gött att vakna och va PIGG! Eller ja, frisk iaf =)

Bullarna var hemskt äckliga allihopa, och mina va ju extremt fula... plåt 1 ;) Henks plåt va mycket finare, men precis lika oätliga ;) Hahha