fredag 4 februari 2011

4/2 - Svaleskär avsn. 4 & 5

Avsnitt 4 & 5 finns nu på SVT-play =) Imorgon 19:00 går avsnitt 5 Barnkanalen.

Bild tagen från SVT play

Nu börjar det bli lite extra spännande för min del också, på förhandsvisningen fick vi ju se avsnitt 1-4, så nu börjar alltså även de jag inte sett att gå :) Kunde inte hålla mig så jag har suttit och tittat igenom 5an nu :p Är ju så sällan man är hemma klockan 19 en lördagskväll, även om det såklart är roligare att titta på det på TVn än i datorn.

Det är rätt så intressant att se hur det jag endast sett "live", väl blir i rutan. Scener som vi lagt timtal på i inspelningstid kan vara nedklippta till någon knapp halvminut... Jag har ju heller aldrig sett vilka delar/hur nära/långt bort de filmar, så hur mycket av Combat som är med i själv rutan är också rätt intressant att se nu. Vissa bilder är han bara med med svanstippen och ibland till och med bara med ljudet (andningen & tassande)  :p Men visst passar han i runtan, min lilla skrothund? :)


**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: