torsdag 17 februari 2011

17/2 - Svaleskär avsn. 7

Så var det onsdag igen, och avsnitt 7 av 12 av Svaleskär ligger nu ute på SVT-play. Combat inleder avsnittet med några egna repliker minsann ;)


Ett helt ½ år sedan vi spelade in detta nu... Tiden går så hysteriskt fort!
Bild från SVT.se

Det är TUR att jag läst hela manuset, och varit med och spelat in OCH är 26 år... Hade aldrig vågat kolla på Svaleskär annars, fegunge som jag var (och är) :p Kan gissa att den skapat en del sovsvårigheter hos tittarna, och kommer fortsätta göra kan jag lova ;)

Någon som läser här som faktiskt tittar/följer serien? Vad tycker ni i så fall? :)

**Like it, love it** /Sarah

2 kommentarer:

Emma Nicklasson sa...

Jag följer serien =)

Jag tycker den är skiiiiitbra. Nu börjar man bli lite nyfiken på vem Anna verkligen är och den där läskiga gubben som egentligen verkar snäll =).

Väntar nu på avsnitt 8!!!

Emelie Wassenius sa...

Jag följer! Helt gaaalet bra ju, ska titta avsnitt åtta nu :)