fredag 4 februari 2011

4/2 - AW ikväll

Nu e re heeelg =)
Ska ut och gå med Combat medan det fortfarande är lite LJUST ute nu =) Inte igår det hände en vardag direkt!
18:00 ska jag möta upp "M-gänget" (gänget där ingen vet riktigt vem som kände vem först, fast största boven i dramat är Martin) i stan för AW och även fira Ninis som idag fått nytt jobb. Stoort grattis till dig!!
Kollade dock på menyn på nätet nu innan för restaurangen vi ska på (Vino TapasLinné), och jag hittar INGENTING som jag vill ha där egentligen. Va fan ska de slänga ner ost, oliver, starka kryddor och annat äckligt i stort sett ALLT för?? Nåja, sällskapet blir trevligt iaf och alltid kul att hitta på nåt. Troligen får det bli "Oxfilé med rostad potatis, rödvinssky och ruccolapesto" (fast utan ruccolapesto) för min del, det var det som jag hittade som tilltalade mig bäst iaf. Jag som ville ha tapas egentligen :( Men, men jag är inte den som grämer ner mig för småsaker, får väl dricka desto mer annars i värsta fall ;p
Najs ska det bli iaf! =)


Imorgon 11:00 är det dax för årsmöte för Göteborgs Hundungdom, där det kommer hända ganska mycket nytt i styrelsen för 2011. Tror det kommer bli riktigt bra! Efter mötet går vi i gemensam trupp från Gothia Towers, där mötet ska hållas, till Universeum som en kul grej med klubben helt enkelt :) 



*Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: