måndag 28 februari 2011

28/2 - GHU i media från GBG Horse Show

Vi Göteborgs Hundungdom har blivit uppmärksammade på ett flertal olika ställen i media från GBG Horse Show (GHS) 2011:
(tips, högerklicka och öppna i ny flik/fönster)

*Arkiv från GHS egna webbsändningar  (korr 1/3: denna sida ligger nere pga strul med ljud- & bildsynkning. Återkommer när jag vet att det ligger uppe igen)

*Artikel på AGRIAs hemsida

*Bilder på GHS hemsida  (bildspel från Flickr, vi finns med i lördagens & söndagens arkiv)

*Egon i GT (artikeln även med i den tryckta upplagan den 27/2)

*Artikel från genrepet den 21/2 på GHS hemsida

*Blogginlägg från "Wernmark"-pressblogg under GHS (en helt hysterisk bild på Combat längst ner, Combat upp i dagen)

*Agilityklipp från 2009


Länkar till våra egna klipp på Youtube:

*Lördagen den 26/2

*Söndagen den 27/2

* Lördagen den 26/2 - medium lopp 1, filmat nere från arenan av Jenny Berntsson



**Like it, love it** /Sarah

3 kommentarer:

Anonym sa...

*hur gammal är du?

*var det inte jobbigt när Combat var borta och körde inspelningar till svaleskär eller var han inte borta mycket?

det var bara lite frågor från lilla mej:)

Anna&Trion sa...

Guud det ser så kul ut, på filmerna! Saknar agilityn...

O när jag va liten va min dröm att få va med på en agilityshow på horseshowen =) Haha!

Sarah Carlsson sa...

"Anonym" : Jag är 26 år (finns mer info om mig på flicken "Sarah")
Jag var med på i stort sett alla inspelningar (ca 4-5 gånger var det en kompis som var med honom i stället då jag inte kunde) och "styrde" Combat bakom kameran och berättade för Rebecca ("Sara") hur hon skulle göra för att få med sig honom osv på olika grejer de skulle göra.
Vi spelade in under 4 månader och var där ca 2-5 dar i veckan =)