fredag 25 mars 2011

25/3 - Frossa & lördagsplaner

Åkte till gymmet direkt efter jobbet idag och körde mitt styrkeprogram, iaf nästan hela. Vågade mig till om med på skivstången vilket jag inte gjort innan på Frölunda :p Började besöket med solning, så skönt!
Efter gymmet åkte jag upp till klubben för att aktivera hund. Körde igenom lydnadsettan och började sedan med omprogrammeringen av våra balanskontaktfält, dvs snabbt "tryck" - "kör", gick bra tycker jag allt.
Resten av kvällen spenderades sedan hemma hos Emma P med film, pizza, godis, chips och Coca Cola ...veckans 4 träningsdagar sabbades med andra ord på en kväll :p Nä, skämt å sido, ibland måste man få frossa! Detta blev absolut sista besöket i studentlägenheten i Tynnered - imorgon flyttar lilla Emmo & Theo nämligen till oss andra i Mölndal :D Hurra!!
Nu ska det sovas, imorgon börjar jag dagen med en liten morgonrunda och sedan klippning 11:00Cybtekk :) Planen sedan är att träna hund och ut och gå med Tina, därefter ska det spelas beachvolleyboll med Anders, som jag lärde känna förra lördagen på Samuels fest, och kompisar till honom + ev Tina. Får se sedan vad som händer på kvällen, åt myslunch idag med Nina och vi pratade lite om att kanske hitta på något, men kan även hända att BVn blir ganska så sent och att det blir någon form av fortsättning med det gänget. Får se helt enkelt vad det blir, inget är bestämt, so we´ll see.

Kan säga att lönen kom väldigt lägligt idag också, tyvärr kommer nog all försvinna extremt fort denna månaden eftersom jag har massor av extrautgifter i mars, t ex Hemsedalsresan. Får leva på vatten och bröd helt enkelt =)

**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: