onsdag 9 mars 2011

9/3 - Opepp, mamma-mys & thrillerfilm

Känner mig inte alls laddad för Bodycombat nu om en timma. Hatar känslan :( Men vet att jag kommer att komma igång så fort musiken börjar pumpa :)
Efter min egna träning blir det lite hundträning på klubben med Camilla & Chiffer vid 20. Ska köra platsliggning inför deras lydnadstävlingsdebut i slutet av mars. Jag och Combat ska idiotköra balansbommen också tänkte jag. Så får vi se om det ger resultat på lördag :S

Snön har vräkt och virvlat ner från himlen idag i rasande tempo, vid lunch gav den dock upp och de 2 cm:arna snö som hann lägga sig har nu regnat bort, och faktiskt solen tittar fram nu igen :D Vinden viner dock rejält, och marken är plaskblöt, så kan nog räkna med en äckligt sketen hund när vi kommer hem från klubben sedan...

Igår var mamma och jag ute och åt på kvällen. Efter lite velande så hamnade vi på Que Pasa, vilket vi dock ångrade fort tyvärr (vi skulle tagit Avalon ist) - så himla typiskt. Så fort vi ätit upp maten förflyttade vi oss till Cafe Cappuccino där det var betydligt trevligare =) Tack mamma för en mysig kväll!!
Samuel, som bor inne i stan, va himla gullig och passade Combat så han slapp vara ensam hemma. När jag kom och skulle hämta Combat så skulle han och 2 kompisar precis kolla på "Black swan", så jag blev kvar och tittade jag med. ...iaf halvt om halvt, mespropp som jag är. Men kan faktiskt rekommendera filmen. Den var lite udda, och i vissa scener lite väl överdriven - men helt klart sevärd. Se den dock inte själv - genren "psykologisk thriller" stämmer mer än väl!!



Nepp, off I go nu! Dags att tagga upp mig!!



**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: