måndag 7 mars 2011

7/3 - Linköping, eller inte??

Jopp, nu har jag bestämt mig, och det blir en heldag till Linköping på lördag =) Hoppas på att få träffa både Linda och Assie där ;) Och kanske några fler??

Tillsammans med Emma N & Linn som båda fått efteranmäla lämnar vi GBG vid 11-snåret (LYX) och kommer väl hem runt 22-tiden på kvällen, förhoppningsvis har jag och Combat fått vara inne på agilitybanan i alla fall 40 sekunder (kaaaske t om med en pinne i bagaget hem?) under de timmarna... Ska faktiskt kolla om vi kan få vara föråkare i hoppklassen också, när vi ändå är där.
Jag ska även ha med border collie-Meg, Hannas "nya lånetävlingshund" och göra mitt bästa för att försöka ta sista pinnen i agilityettan med henne. Ska bli kul att köra large som lite omväxling, men hon är dock väldigt olik i handlingssätt mot Combat.
Elin (som också glädjande nog fick efteranmäla) & Jeanette ska också upp (och kanske till och med Emma P med Theo gör sin tävlingsdebut om hon får efteranmäla), så vi kommer bli ett glatt GBG-gäng som visar vart skåpet ska stå på agilitybanan ;) Eller??

Bästa klubben - bästa medlemmarna ;)





**Like it, love it** /Sarah

1 kommentar: