måndag 11 augusti 2008

3 filmer & 3 vänner

Ja, dagen idag har varit såååå slapp!! Jag och Henke har inte gjort många knop och när Andrea föreslog Pizza & film var vi inte sena att haka på. Även Erik fick en inbjudan till detta "afterparty" :P

16:30 dök Andrea, alias "pizzabudet", upp. Jag tog en pizza med kyckling, isbergsallad, gurka, tomat & vitlöksås, himla gott! Nästan som en platt kycklingrulle :P orkade hälften så nu har jag lunch till imån med. Himla bra! Vid 17 kom Erik med den mest konstiga Sushi jag sett... den låg i en påse med ett gult M på och han var tvungen att hålla med båda händerna för att äta den, som tillbehör var det långa gyllenbruna saker som var gjorda av potatis... Mycket konstigt...

Förklaring; Henke tappade tålamodet på salladslocket... Lätt hänt...(?)

Jag & Henke hade omsorgsfullt valt film i min mycket välsorterade videobutik (hoppas ni känner av ironin) här nere vid Hemköp i balla Bifrost. Trotts att Henke valt filmen (det var han som valde i slutendan) så verkade den inte så uppskattad av de manliga 2 i soffan... Hysteriska tjejer, giftemål, tjejsnack, gråt, amerikanskt femiljeliv... är tydligen ingenting för killar i 20-24 årsåldern... ;) Fast de drog på munnen några gånger iaf (innerst inne gillade de "Rumor has it", men man kan ju inte avslöja sin machostil sådär bara ju

Funderade på en till film och det blev "Into the blue" (efter att killaran hört att Jessika Alba var med). Den är faktiskt himla bra, har du inte sett den så gör det. Är du tjej och hetero?? Misströsta inte, Paul Walker är Jessika Albas ursnygge pojkvän i filmen, snacka dreggla eller?? God damn!! Vet att jag brukar säga att jag inte kan tänka mej en kille under 22år (85a) eller över 27-28 år (80a), MEN skulle Paul Walker komma och fria en dag hade jag INTE tackat nej...


Har jag nämnt att jag är väldigt svag för magrutor och busig blick...? :P

Sarah, dax att sluta drömma och komma tillbaka till verkligheten...!!
Blev ett avbrott i filmen när Andrea gick ner å la på mer pengar på parkeringen. Vi upptäckte då att "Analyze that" började på TV, så vi fortsatte att se den. Klockan var då runt 21. I pausen såg vi klart på Into the blue och jag var tvungen att göra någonting efter allt stillasittande, så jag fixade kaffe, the och bulle och skuttade runt lite i köket... Combat blev även avlämnad av mamma på kvällen, så jag fick chans att sprinag ut en sväng och andas luft och få ut lite energi iaf =)

När sista filmen var slut zappa vi lite TV och fastnade framför det där programmet från USA där de filmar och tar fast pedofiler, grrrr vad arg man blir av det programmet. Tänk att det finns så många äckel där ute... skrämmande...

Runt midnatt bröt vi upp och vi hade då lyckats fördriva 7,5 timmar i soffan... Är riktigt stolt över mej själv faktiskt!! Men det krävdes 3 vänner & filmer för det, plus ingen hund hemma... Tack Henke, Andrea & Erik föe perfekt slappasällskap (saknades bara någon att krama på lite mer mysigt sådär om man ska "klaga" på nåt) :P

Henke har återigen stensomnat i soffan och jag sitter i sängen och bloggar. Imån är det dax för jobb igen, farväl semester!

Inga kommentarer: