torsdag 12 juni 2008

Grave Digger is in town, here comes action!

De har börjat rada upp sej här utanför nu, Grave Digger, El Toro Loco och allt vad de heter ...Vad pratar jag om nu då? Jo, MONSTER JAM är i GBG och har shower på Ullevi i helgen. Låter kanske som värsta Monster Jam galningen nu, men riktigt så är det inte. Jag vet ungefär så mycket som att man kör omkring i stooora bilar och gör galna saker och sett på det nån gång på TV, om man bläddrat förbi någon kanal som visat det. Men måste erkänna att liite coolt är det ändå :P Dras till saker som går fort och där det är action, så länge det håller sej på marken då... Skulle faktiskt vilja gå på detta om jag hittar någon som vill hänga på =) Du? ;) Tycker det är kul att göra lite sånna här "annorlunda saker", man ska ju passa på när det väl är i här med tycker jag allt. STCC Göteborg City Race går också nu i helgen... Blir första gången i världshistorien som ett STCC Race går på en Citybana. Vill gå på det med!! Men hur ska jag göra då? Vill som sagt många gånger innan; HA EN KLON!!


Monster Jamen hade jag kunnat gå på söndag på, så det är egentligen inga problem. Men STCCn går på fred & lörd, jag vill gå på lörd då de riktiga tävlingarna går, men då ska jag vara i Torslanda och ha agility- och freestyleuppvisning...



Hmm, detta måste jag fundera på... Hur lösa? Dyrt blir det ju med att gå på båda isf :S Någon som vill bjuda ;) ?




Grave Digger & El Toro Loco på Ullevis Grusparkering

Inga kommentarer: