söndag 29 juni 2008

Torslandatripp & släkthelg

Nu har jag kommit hem från Torslandatrippen, sköönt att vara i sitt egna igen, även fast det bara vart för knappt 1 dag och 1 natt.


Blev upphämtad i fredags kväll av min Morbror och kusin Anders och åkte ut med dem då. Blev en snabbistur till Ica Maxi för att köpa likadana utemöbler som mamma gjort till huset. De hade 50% på allt där (utemöbler alltså) Så nu har jag nya fina grejer på balkongen =) Nu saknas bara lite "myshöjare" som lampa och så. Efter Maxi blev de mat, olika lax, färskpotatis, rostat bröd, falsk krabba, ägg mm.Vi började diskutera Björn Gustavssons vara eller icke vara rolig. Jag tycker ju att han är sjukt kul, speciellt i Parlamentet. Denna diskussion slutae med att jag och Anders fastnade på Youtube med att se massa klipp på Björn Gustavsson, och sedan även Body Combat (blir sååå sugen när jag ser), Material Arts och på mej & Combat =) Kom i säng vid 2-tiden nånting.




Blev väckt vid 11 och frukosten var klar och framdukad... En snabb tur med hundarna och räser-iordninggörning av mej själv med dusch och sminkning på 20 min (!!) 12:20 åkte vi mot Syssling (kom jag på att det blir) Fannys konfirmation i Backa. Phuuu, satt i kyrkan i 1,5 timma... Men som jag sa när någon frågade hur det hade varit "för att var i kyrkan så var det OK"... Kyrkan är med andra ord inte min grej... Men allting bestod av en mängd olika sketscher och sång, så det flöt på iaf. Sedan blev det mat i deras trädgård och lite tjöt med diverse släktingar och andra som var där.

17:20 åkte vi därifrån och 18:30 var jag på nästa "happening". grill/trivselkväll på Torslanda Hundklubb för instruktörer och styrelsemedlemmar. Var faktiskt himla trevligt! Var dock urtrött så jag var nog rätt osocial ett tag, men kom igång sedan efter ett tag. Körde bil så de blev Cola & Fanta för min del =)

Vid 23-tiden åkte jag hem, satt och pratade lite med mamma, pappa, werner (morbror) & Anders (kusin) och vod 00-snårt körde mamma hem mej hit.

Sitter här nu och är aptrött, ska upp om ca 5 timmar... Dax att nanan med andra ord! Imorgon bär det som sagt av till Borås.


Nightynight

Inga kommentarer: