fredag 13 juni 2008

Shoppingfrossa

Hmm, blandada känslor just nu, har shoppat för maaaassa pengar :P Lite panik över det, pengarna borde väl gå till nyttigare saker eller sparas... Ska kolla över mina köp när jag kommer hem och se om jag ska behålla allt... Usch, är farligt att gå genom stan utan hund :S Fast jag har inte shoppat såhär på jag vet inte hur länge, så liiite värd e jag det ändå... eller?


Detta råkade hamna i mina händer i alla fall:

1 par svarta Vagabondskor, Nilson
1 par vita Vagabondskor, Nilson
1 gråvit-blommig Bondelid klänning, MQ
1 mörkgrå/silvrig BZR klänning, MQ
1 ljusrosa 365Sunshine klänning, MQ
1 par mellangråa STHLM-kostymbyxor, MQ
1 svart Lyle & Scott cardigan, MQ

Lägger in bilder senare när jag kommit hem från jobbet.


BNI-mötet gick bra, men man märker väldigt tydligt att det går mot sommar. Många av medlemmarna var borta och det var knappt några besökare. Fick i alla fall en till sponsor till USM. Alexandra Nilo som har Nilobild ställer upp med proffisionell fotografering av den vinnande hunden som pris för någon/några klasser. Hon kommer även finnas på plats och ta bilder för dem som vill fota sin hund och sedan köpa bilderna.


Ska jobba ett tag till nu. Har en hel del grejer att fundera igenom tills på måndag...

Inga kommentarer: