tisdag 10 juni 2008

Hulkhulk...

Underbara morgon, vaknade precis av det härliga ljudet av Combat som hulkade och sedan spydde gul gegga och lite gräs. SUCK, bara att släpa sej ur sängen och torka bort och tvätta av filten. Jag som ville sova iaf 15 min till :( Blir hämtad av Micke om 1 timma, kanske till och med hinner äta lite frukost nu då... Hade ju vart lite lyx faktiskt.
Idag ser ut att bli första dagen på säkert 1 månad (!) med mulet väder, ska tydligen kunna komma lite regn med sedan. Så himla typiskt, Cillen tar studenten idag, så kunde inte vädret hållt i sej 1 dag till?

Nä, nu ska jag se om jag hinner göra iordning lite frukost och mej själv med innan "Micke da boss" kommer, i eftermiddag blir det studentuppvaktning. Hoppas presenten jag köpt från mej och Emma blir bra :)

So long!

Inga kommentarer: