tisdag 17 juni 2008

Orkar helt enkelt inte


Har flera olika ideér på blogginlägg med både lite olika tips, ideér och funderingar. Men jag orkar inte sätta mej och skriva ihop något bra om det nu, har för mycket annat i huvudet som måste fås koll på innan känner jag. Det jobbiga med att ha mycket att göra är ofta inte att göra allt, utan att försöka ha koll på allt som ska göras under tiden, så inget glöms av eller blir fel. Gillar ju att ha mycket att göra och trivs bäst i högt tempo, men just nu är det lite väl "stora" grejer där resultatet även går ut över väldigt många fler än mej själv, därför blir det extra viktigt att allt blir rätt och att det flyter på.

Saker som snurrar i huvudet angående USM nu är; tidtagningsutrustningen, ljudanläggningarna, tält för skrivare & ögon, datorer, datorprogram för agilitybedömning, startkort, anmälan, hur ska vi få ihop allt under tävlingsdagarna, funktionärsuppgifter, funktionärsschma... mm. Måste sätta mej ner och skriva ner allt sånt här känner jag, och få en överskådlig koll på allt. Tror jag ska börja med funtionärsschemat nu faktiskt och sedan vara flitig som en liten mus och försöka göra en lista på allt annat och hur läget ligger för varje enskilld sak. Förhoppningsvis blir det lite bättre för min lilla hjärna sedan när jag har lite ordning & reda på grejerna.


To Do just nu alltså inför USM:


  • Börja på funktionärsschemat

  • Lista upp allt runt omkring agilityn


Helst av allt hade jag bara velat gå och lägga mej, men det blir inget med det, sova får man göra i nästa liv!


Just det, mötet med Micke blev uppskjutet hela dagen idag med ...ovanligt. Förhoppningsvis blir det av imorgon...

1 kommentar:

Mildamakter sa...

Bilderna hos mig är sk tuber som jag har använt i ett program som heter PSP. Det är alltså inte jag själv som har gjort bilderna, och är det så att du gillar dem hos mig, så är det bara att knycka dem av hjärtans lust...*ler*.
Vad kul att du sysslar med hundar. Jag har nämligen börjat få för mig att jag vill ha hund, dock är ej min käre make helt överens med mig om detta, men vi får väl se... ;o)