torsdag 26 juni 2008

Min våta dröm!!

Säger bara; Oh my god! He is soooo good looking!!

BMW har gjort det igen, ja, en av de snyggaste bilarna jag någonsin sett! VILL HA!!!

Åkte ju till jobbet kollektivt idag och passerar då förbi BMW GroupMölndalsvägen i lite långsammare takt än med bil, plus att spårvagnen stannar på en hållplats precis utanför BMW.


Det var då jag såg den, min nya våta dröm!! Ensam stod den bland alla andra BMW-modeller som jag vanligtvis brukar tycka är grymt snygga och blicka mot, men just då såg jag ingenting annat än denna sanslöst vackra skapelse... (å herregud vilka meningar jag får ihop ;P ) Den stod där och ropade på mej liksom =) "KÖP MEJ" skrek den. Ja visst tänkte jag, om sisådär 20-30 år så kanske jag möjligtvis har råd... Om någon trevlig varelse skulle vilja ge mej en sådan här i present, så lovar jag att ta emot den tacksamt och vårda den ömt! Jag fyller år den 7 augusti, men det går bra att gratta mej i förskott med om ni har med en sådan här liten pryl... ;)

Bara se, njuuuuut och dröm! BMW X6!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Den var fasiken inte vacker.. tyvärr. Ser ut som en höjd VW Beetle eller nåt. Mjeh, tacka vet jag M5 Touring =)

Sarah Carlsson sa...

de e den viiiisst :P Nä, men Micke, inte Touringen?? Sedanen e ju grymmt massa snyggare!!
Själv får man ju nöja sej med att glida runt i M-stylad 535a ibland om jag har tur ;P