onsdag 18 juni 2008

Pilledill

Har suttit hela förmiddagen och pillat lite med min blogg, fastnar i det här träsket mer och mer... Har idag lagt till en räknare från www.susnet.se , den räknar unika besökare per dag, vecka, månad och totalt. Inne på sin medlemssida kan man se hur folk har hittat hit till min blogg, nyligen hade någon sökt på "ninnie lindvall + blogg" och någon annan på "bondelid + klänning". Haha, detta kan bli kul. Kanske blir som Hanna som har besökare som googlat på "sexig", "tandläkare", läcker" mm...

Har även lagt till en applikation från www.whos.amung.us som visar hur många som är inne just NU.

Har ju inte direkt många besökare och bloggar till största delen för min egen del och för att det är kul, men det hade vart kul och få veta hur just DU hittade hit... Så släng gärna in en kommentar =)

Tjing så länge!

1 kommentar:

Lilith sa...

Jag har också försökt få läsarna att tala om hur de hittade min blogg, men de inläggen brukar få väldigt låg svarsfrekvens. Lite synd, för man är allt lite nyfiken. Jag hittade iaf hit via din kommentar på min blogg. Trevligt att råkas!=)