torsdag 12 juni 2008

Sitter här och väntar...

på min chef som brukar hämta upp mej på morgonen. Ringde dock nyss och undra om han verkligen kommer idag... "Njäa, jag e iväg på lite andra grejer här nu på morgonen.... men det kanske jag inte sagt innan? Ehh?" Haha, jaja, Micke i ett nötskal. Blir att ta sej in till kontoret på egen hand nu då, kommer inte vara inne för ens runt 10-tiden nånting. Menmen, inte mitt fel faktiskt nu ju.

Har förövrigt sovit som en stock, la mej alldeles för sent som vanligt. Vet inte om min mobilklocka har ringt eller inte i morse. Ställde den på 06:50, men vaknade 07:56 av att de körde med en stor jäkla lastbil på gården. Inte hört en enda gång att klockan ringt, vilket den säkert iofs kan ha gjort, förvånar mej ju inte om jag sovit mej igenom den idag med, har ju hänt förr om man säger så...

To the bus!
Ha en bra dag nu!

Inga kommentarer: