söndag 11 mars 2012

10/3 - Världens bästa MaPaCo

Inte nog med att jag har världens bästa pappa som tagit mig med på en grymt najs resa, så har jag även världens bästa mamma som hämtade oss på flygplatsen och till på köpet hade en bärkasse med till mig full med frukt, frukost/mellanmålsmat, färdig lunchlåda och andra "bra å ha saker" - lyx! They are the best helt enkelt :)

Yes, nu är jag alltså hemma i Svedala. Lämnade Val d'Isére 14:15 och kom hem till Mölndal vid 23:30. Både bussresan och flygningen gick bra även om jag absolut inte uppskattar det det minsta.
Nu ska jag krascha i sängen med världens bästa Combat som varit hos världens bästa hundvakt hela veckan och var hemlevererad när jag kom :)
Imorgon ska jag sova lääänge, packa upp, promenera vid havet förhoppningsvis, köra ett BC-pass, lägga in alla bilder från veckan, skriva en sammanfattningsblogg och in en vända på jobbet för att förbereda inför måndagens morgonmöte - prio är dock att sova, promenera och jobba, resten får bli bonus :)


1 kommentar:

Sandra sa...

Vilka föräldrar!
Härligt att du haft en så bra resa! Grymt av dig att flyga trots rädslan!