fredag 30 mars 2012

29/3 - Flygterapi, on my own

Så vart man hemma i Götet igen efter 3 Sthlmdagar. Och, U know what?! Jag flög utan lugnande igen!!! :) Fruktansvärt stolt över mig själv!

Vi rev montern på 23 minuter, åkte taxi till Arlanda i 20 minuter ...och insåg att vi hade 4 timmars väntan till vårt bokade flyg, då ombokning till tidigare flight skulle bli hutlöst dyrt. Och, läs nu noga - det enda jag ville var att komma på planet och upp - tankar och ord jag aldrig skulle tänka eller säga för bara 1 månad sedan.
De 4 timmarna blev genom ombokning med annat flygbolag, som var 1/3-del så dyrt (hur 17 kan det skilja så mkt?!), till slut "bara" 3, och väntan gick rätt fort med god mat och slappande. Upp i luften kom vi och hem på 50 minuter, inget incheckat bagage så från att vi lyfte till att jag var hemma i min lägenhet tog det lite drygt 1 timma. Skönt!
Själva flygningen gick OK, lite hjärtklappning och illa-till-mods-känsla (framför allt i starten och upp till utplaning, som vanligt), men jag kan hantera det. Som sagt, sjukt nöjd!

Nu kommer jag slockna på 1/2 sekund. Tokslut x 10 :) Fredag imån, sen välförtjänt helg :)

Bilder från mitt propra jobb-jag idag, och somrig efterrätt på flygplatsen :)






Inga kommentarer: