lördag 24 mars 2012

24/3 - Me for bowling president

Hunnit med en hel del idag...

Först en morgonrunda här hemma med Combat, insåg att jag inte skulle hinna till 10:00-bc-passet i Majorna, så jag körde städning och lite pappers-sortering hemma och tog istället Bodycombaten 11:30Almedal. Efter passet kom en kille fram och berömde min teknik, vighet och kondition - tänk att några små ord från en främling kan göra en så glad =) 

Hämtade Combat och tog bilen till Sisjöns "shoppingcenter" - reklamerade mina nya träningsskor på Intersport som släppt och gått av i några "plastdetaljer", kvittot försvann i plånboken så kunde inte få pengarna tillbaka men i alla fall ett tillgodokvitto. Försökte även reklamera mina Reebok Easy Tone-skor på Stadium (½-år gamla) som släppt vid tån där "tyget går ihop med plasten", de var dock inte lika tillmötesgående utan tyckte att det var fullt normalt att skor som är ½-år gamla är "slut" ("skor räknar man med att de bara håller en säsong"(??!!)), de kunde sträcka sig  till att skicka iväg dem på limning... När jag var där kollade jag under skorna för att visa att de ju inte var slitna där och inte speciellt mkt använda (de BORDE inte ha varit det iaf så lite som jag använt dem), men till min stora förvåning var det till och med slitet så det var hål i "luftkuddebubblan". Tyvärr är nog detta mina första och sista Reebok Easy Tone om kvalitén och hållbarheten är så här dålig, synd för de är väldigt sköna. 
Var en snabb sväng in på Grizzly Zoo och köpte hundmat, grisöron, bajspåsar och kycklinggodis, sen blev det en snabb promenad hemma innan jag lämnade Combat till världens bästa hundvakt.





17:00 drabbade gänget samman (jag, Nina, Karin, Fabian, Daniel, Linda, Johan, Tärby + kompis) på Star Bowling. Jag vann första omgången på min bana och kom 2a totalt av alla, men förlorade segern till Johan på andra vändan =( Totalt kom jag 3a eller 4a av alla har jag för mig - godkänt men inte bra nog :p  Kul var det i alla fall!! =) Efter bowlingen hamnade vi på El Corazon för käk. Tog hamburgare som fick högt betyg, tror de andra var nöjda också med vad de tog. Efter maten hamnade alla i trött-koma, så jag åkte faktiskt hem redan vid 20-tiden, även Nina & Karin, de andra kom på att de skulle gå på bio =)


En himla bra dag för att sammanfatta det hela helt enkelt.
Sova nu, imorgon ska jag och Nina gå en havspromenad med lite fika, därefter blir det TUR-mässan med Emma och senare på kvällen gymmet =)



**CREA DIEM** //Sarah

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Kul att få beröm bara så där :)
Du kom väl i håg att säga tack ;)

Sandra sa...

Vad söt du är Sarah! Din outfit är gorgeous!