fredag 23 mars 2012

23/3 - Sunny side up

Göteborg har visat sin bästa sida 2 dagar i rad nu - igår blev det spontanlunch med B1 med sushi i solen på Lindholmspiren, sedan efter jobbet överaskade jag Anna med Magnum classic-glass som vi åt medan vi gick promenad med hundarna uppe på klubben innan våran Lydnadskurs började - perfekt tid att kursen börjar 19:00, då hinner man både promenera och träna sin egna hund innan man ska drilla andra i 2 timmar =)

Kursen gick för övrigt bra (men 2 timmar går fort!) och jag hade kunnat prata på i timtal om det här med belöningar, men dryga 20 minuter fick räcka :p ...och, ja, jag ska försöka skriva ihop nån hyfsat sammanhängande text om vad jag tog upp och hur jag tänker kring belöning, och lägga ut här ;) Tusen tack till alla er som delade med er av era tankar =)


Sushilunch med B1

Idag blev det ytterligare en ute-i-solen-lunch med kollegorna nere på Långedrags Värdshus - och som Agneta uppe i snöiga Norrland sa, det hade nästan lika gärna kunnat vara Thailand på bilden ;) 

Thailand?

Fortsatt jobb här i några timmar nu innan jag tar helg - vädret ska tydligen fortsätta visa sin soliga sida, så vi hoppas på många härliga stunder under helgen =) Det blir även bowling, käk och lite fest med M-gänget på lördag, egen träning både lördag och söndag samt ett besök på TUR-mässan med Emma R för att samla lite info och idéer till Norgevandringen till sommaren =)



**CREA DIEM** //Sarah

3 kommentarer:

Nina & Estelle sa...

Helt underbart! Åt också ute idag i solen. Räksallad är mums! Kram Nina

Linda, Inez, Drömma sa...

Underbart vårväder ute nu :)

Jonna sa...

Åh, vad underbart det där såg ut! Härliga sol!
Norgevandring? Tell me more! Riktigt avis blir jag nu!