torsdag 1 mars 2012

29/2 - Busy week - lydnad, jobb & Sthlm-BC

Schemat går i ett kan man lätt påstå och har gjort hela veckan. I måndags kväll var det planering tillsammans med Anna för vår lydnadskurs, igår var det egen lydnadsträning för magister Andreas till 22:30 (som för övrigt gich grymt bra).
Just nu är jag i Sthlm på jobb, körde upp under dagen med stopp för möte i Jönköping, imorgon möte här i Sthlm, Bromma på fm och sedan bär det av hem igen. Har hunnit köra ett Bodycombatpass SATS Hötorget för Olof Sjöberg ikväll, körde ju för honom sist jag var uppe i november - kul att hitta bra instruktörer i andra städer, speciellt där jag är lite titt som tätt som här i Sthlm :)

Kom "hem" igen till hotellet i Bromma lite innan 22, köpte med en mega-foccacia upp på rummet och har myst i min ensamhet fram till nu :) Rätt najs ändå faktiskt :) Nu är de bed-time, hoppas inget flyg lyckas ramma hotellet inatt bara... kan lova att det inte blir några problem att hitta till flygplatsen imån bitti, där jag ska plocka upp en kollega innan mötet.

Nighty then :)

Nomnom =)
...tyvärr var det senap i =( Gick att äta ändå, men blir irriterad på att de inte skriver ut det
i menyn!

I Sthlm tränar jag hellre på SATS än Sportlife faktiskt, trots att jag
tränar gratis på Sportlife Sthlm iom att jag har Guldkort

1 kommentar:

Sandra sa...

Kul att det gick bra på lydnadsträningen! Hoppas du har det trevligt i stockholm!