måndag 5 mars 2012

5/3 - Den hemliga hemligheten

Ja hundSverige har verkligen kliat sina huvuden och de flesta har trott att det är valp på gång, men så är inte fallet, inte ens i närheten faktiskt ;)

Nepp, det är så att igår hade nämligen Club berger des pyrénées sitt årsmöte, och jag kan efter det titulera mig "ordförande i CBP 2012". Sååå spännande var den "hemlisen" ;) Lurad, right? ;)
Det ska dock BLI spännande :) Efter 2 års uppehåll med styrelsearbete i Göteborgs Hundungdom där jag var med i ca 7-8 år(?), varav de sista 2 åren som ordförande, är det alltså dax igen, dock i en helt annan typ av klubb. Ska bli intressant, och känns såklart ärofullt, men även lite skrämmande - hoppas ni i klubben har överseende med att jag nog är lite ringrostig och har mycket att lära om klubben i sig, känns dock tryggt att ha många duktiga, kunniga och klubbinsatta människor omkring mig i detta :)

CBP - nu kör vi. Tack för förtroendet :)

5 kommentarer:

Humlespunk sa...

Vad kul :D

(Pst, om jag kommenterar sällan här nuförtiden så beror det på att ordverifieringen är hopplöst jättesvår att se. Jag får skriva in det sisådär åttahundra gånger innan det går igenom.)

Anonym sa...

Så kul o så överraskande Sara!!!
ps. håller med humlespunk/Birgitta om att tyda konstiga svängda saker;)
/Anna-Lena

Linda, Inez, Drömma sa...

Direkt när jag såg CBP:s nya styrelse, så fortstod jag din hemlis! Du kommer säkert klara det jättebra och tillföra massa bra saker!
Lycka till! kram

ps så håller jag med Humlespunk, det är skitsvårt att kommentera nu för tiden :/

Xia sa...

Jag tror man kan ta bort ordverifierings-grejen !

Om folk nu har problem med det :)

Sandra sa...

Men vad roligt!
Grattis! (Om man nu säger så?)
Det kommer du fixa kalasbra!