tisdag 20 mars 2012

20/3 - Goof around @ gym

Hey silly

Igår blev det först promenad med Hanna & Janis runt elljusspåret vid Sisjön, därefter gymmet fram till 22:56 ....23:00 går larmet på :p

Körde 10 min CT (Crosstrainer), 10 min mage, 10 min CT, 15 min mage, 10 min CT, 10 min mage - magövningarna kör jag i "ström", alltså snabba byten utan uppehåll och CTn på nivå 32 i högt "inta-kunna-prata-tempo" - ligger mellan 170-185 kcal/10 min (dock är ju det ett mått man ska ta med en stor nypa salt då CTn inte har en aning egentligen och olika märken på CTs kan visa väldigt olika trots samma inställningar & tid, men det är iaf en uppskattning)

Det är så jäkla skönt att träna sent på kvällarna - det är väldigt lite folk vilket ju gör att luften är betydligt mkt bättre, man får alltid plats på maskinerna och det är gott om yta vid stretching/styrka-mattorna, man har även hela omklädningsrummet för sig själv (98% av de andra som är där är killar) där man kan fjanta runt och ta fåniga kort och garva åt sig själv  ;) Väl hemma är man helt klar för kvällen, bara att ta ut hunden på en liten rastningsrunda, käka lite kvällsmat, borsta tänderna, slappa lite och sedan sova =) I like =)


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: