tisdag 13 mars 2012

13/3 - Fighttime

Pluffspluffs - så känner jag mig nu efter veckan i Alperna med mängder av bröd (frukost bestod av typ en hel baguette med brieost och skinka varje dag) och kolhydrater i massor i flytande former, och inte speciellt nyttig mat i övrigt heller, inte nyttigt alls faktiskt... Men är det semester så är det! Nu ska det dock bli skönt att dra igång med träningen igen och skärpa till maten, om 45 minuter är det BodyCombat Frölunda som gäller och sedan en 5 km pw med Combat. Ska även få in iaf 3 träningspass till denna veckan så jag är tillbaka på mina 4 som jag har som minimimål, blir nog styrka och kondition onsdag & fredag, samt BC lördag, kanske även ett extrapass på söndag beroende på väder och lust =)

Att hålla sig i form är en ständig fight - jag är lyckligt lottad att tycka om att träna och hålla igång, och har alltid gjort =)




**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: